Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
83 відгуків
+380 (68) 667-28-18
Все з лози
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • УкрпоштаУкрпошта "Стандарт” ● у відділення 25 ₴ до - 15 кг ● у відділення 75 ₴ від - 15 кг Відправлення замовлення протягом 1 дня Доставка замовлення протягом 2-5 днів “Укрпошта Експрес” ● у відділення від - 35 ₴ ● кур’єром від - 60 ₴ Відправлення замовлення протягом 1 дня Доставка замовлення протягом 1-3 днів
  • Нова Пошта● у відділення від - 70 ₴ ● у поштомат від - 50 ₴ Відправлення замовлення протягом 1 дня Доставка замовлення протягом 1-2 днів
  • Meest ПОШТА● до відділень чи поштоматів - від 35 ₴ ● кур’єром від - 65 ₴ Відправлення замовлення протягом 1 дня Доставка замовлення протягом 1-3 днів

Способи оплати

  • Пром-оплатаОнлайн оплата
  • Післяплата
  • ПісляоплатаНова пошта
  • Оплата за реквізитами ПриватБанк4149-4991-6589-9327 Рацюк А.В.

Гарантія:


Повернення товару по гарантії.


Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар по гарантії:


Ознайомитись із гарантійним талоном, адже у кожного виробника (імпортера) є свої особливості в процедурі підтвердження гарантійного випадку.
Якщо у вас виникли питання у процесі ознайомлення - наші спеціалісти з радістю допоможуть та підкажуть;
Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення по гарантії;
Звернутися до сервісного центру


Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner